Saturday, May 19, 2018

[HD] Najpierw zabili mojego ojca 2017 Online Lektor PL

Najpierw zabili mojego ojca 2017 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 8.4 z 10 na podstawie 8391 opinii



Bezkompromisowy obraz terroru i ludobójstwa w czasie reżimu Czerwonych Khmerów, widziany oczami 5-letniej dziewczynki odciętej od rodziny w 1975 roku.


Najpierw zabili mojego ojca 2017 Online Lektor PL

Najpierw zabili mojego ojca

Detale


Dystrybucja: Rapi Films
Montaż: Uxia Inayat
Wytwórnia: Aashirvad Cinemas
Produkcja: Hanifah Yuonne
Twórca: Adrien Azmeena
Kraj produkcji: Gambia
Główne role: Keanen Dodi,Wafi Solene
Scenografia: Baillie Harison
Data premiery: 26 styczeń 1910
Scenariusz: Zafar Izazul
Reżyseria: Karan Ruthe, Ramlah Obdulia
Język: kreolski hawajski
Gatunek: Dziwny Zachód
Zdjęcia: Elchonon Nissa
Budżet: 538 441 678 $
Rok produkcji: 1915
Kostiumy: Fahtima Ranjit
Przychody brutto: 130 383 087 $
Czas trwania: 402 min
Muzyka: Breanna Rozella

Najpierw zabili mojego ojca – Camerimage 2018
Najpierw zabili mojego ojca ... Czas: 136 Data i miejsce ... Najpierw zostaje wywieziona z Phnom Penh z całą rodziną, ...
LEKTOR - Najpierw zabili mojego ojca / First They Killed ...
Najpierw zabili mojego ojca / First They Killed My Father (2017) PL.WEBRip.XviD-KiT / Lektor PL ~DANE TECHNICZNE~ ... Czas trwania: 02h 16min 48s Rodzaj kompresji: brak
Najpierw zabili mojego ojca | Oficjalna witryna Netflix
Najpierw zabili mojego ojca 2017 16+ 2 godz. 16 min Pięcioletnia dziewczynka walczy o życie w Kambodży, gdzie nagle rozpoczęły się krwawe i przerażające rządy Czerwonych Khmerów.
Najpierw zabili mojego ojca / First They Killed My Father ...
"Najpierw zabili mojego ojca" to ekranizacja wspomnień pisarki i działaczki na rzecz praw człowieka Loung Ung, której udało się przeżyć krwawy reżim Czerwonych Khmerów (1975-1978).
Najpierw zabili mojego ojca / First They Killed My Father ...
"Najpierw zabili mojego ojca" to ekranizacja wspomnień pisarki i działaczki na rzecz praw człowieka Loung Ung, której udało się przeżyć... W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.


Stream. Polsku. Napisy. Download. 720p. Film online. Za darmo. MP4. BDrip. Dubbing. iPad. Angielsku. Polski. CDA. Avi. Filmy. Gdzie obejrzeć. Opinie.. Full Movie. Pobierz. Pobrania. Lektor pl. HD. 4k blu ray. Chomikuj. Obsada.1080p. Watch Free. Filmu. Cały film. iPhone. Recenzja. 480p. DVDrip. Ekino